Benvinguts i benvingudes!

Una Àgora reuneix els treballs públics i privats d’un grup d’estudiants d’una Aula de la Universitat Oberta de Catalunya.

Aquí els companys i companyes podràn compartir les activitats de l’aula entre si, comentar, presentar al RAC i decidir quins continguts queden públics per als companys i companyes de l’aula, del campus o la xarxa.

Si no veus cap contingut apart d’aquesta entrada, pot ser per 3 raons:

• Pot ser no has entrat al sistema Folio i/o al campus i per tant veus la versió pública de l’Àgora.
  • També pot ser que sí que hagis entrat al campus però resulta que no pertanys a aquesta aula i els companys i companyes no han publicat continguts amb permisos per la comunitat del campus.
  • O potser, és molt més simple! Potser encara ningú ha publicat res! Vols ser el/la primer/a?

Si no pertanys a la comunitat UOC i veus treballs és perquè els i les estudiants han decidit deixar alguns continguts visibles per a tothom.

En canvi, si ets membre de l’aula, aniràs veient els continguts que es publiquin. Els pots seguir per RSS com qualsevol blog. Ves al teu Folio i publica contingut amb permís Aula i associat a una actiUOC de l’aula.

Un debat en “%1$s”